خانه / روغن حرارتی / هندبوک ها و راهنماهای روغن حرارتی / راهنمای طراحی ؛راه اندازی و نگهداری سیستم روغن حرارتی
روغن حرارتی

راهنمای طراحی ؛راه اندازی و نگهداری سیستم روغن حرارتی

LIQUID PHASE SYSTEM DESIGN GUIDE :

در مقایسه با بخار، روغن حرارتی در نصب، کار و نگهداری هزینه های کمتری دارد. و این سیستمها می توانند به طور قابل توجهی هزینه های سرمایه گذاری را کاهش دهند.روغن حرارتی

صرفه جویی مالی در عدم نصب لوله های بزرگ بخار ، فلش درام های، دستگاه های کنترل فشار و تجهیزات تصفیه آب دیگ بخار می تواند سبب کاهش ۲۵ تا ۵۰ درصد هزینه های سیستم شود.

دومین محل صرفه جویی در هزینه ها نسبت به سیستمهای بخار ، در زمان اپراتوری سیستم روغن حرارتی است  سیستم های روغن حرارتی نیاز به نگهداری کمتری دارند و گرمای آنها مانند تخلیه کندانس بخار از سیستم خارج نمیشوند ، و معمولا اپراتورهایی با توان پایینتری نسبت به اپراتورهای سیستمهای بخار نیاز دارد .
روغن حرارتی دارای پتانسیل کمتری برای خوردگی و فرسایش هستندو نیز هزینه تصفیه شیمیایی آب تغذیه دیگ بخار، و نیز هزینه های زیست محیطی جهت دفع آب درین  دیگ بخار  را نیز نخواهند داشت .

در این قسمت میتوانید جهت آشنایی بیشتر با طراحی و تجهیزات سیستم روغن حرارتی و نیز آرایش های مختلف این سیستم ( سیستمهای تک مصرف کننده و یا چند مصرف کننده ) و نیز الزامات راه اندازی و …… در قسمتی از هندبوک کمپانی  ” EASTMAN   با نزدیک به یک قرن تجربه و سازنده روغن حرارتی  ” THERMINOL  ” آشنا شوید . این کمپانی راهنماها و جزوات مختلفی در خصوص طراحی های مربوط به سیستم روغن حرارتی دارد که یکی از انها بنام LIQUID PHASE SYSTEM DESIGN GUIDE  در این قسمت برای استفاده شما عزیزان قرار گرفته است .

دانلود

پسورد فایل : utilityprocessdesigner.ir

جهت دانلود ابتدا می بایست نام نویسی نمایید

همچنین ببینید

(API 560(FIRED HEATERS

( API 560 STANDARD (FIRED HEATERS FOR GENERAL REFINERY SERVICE : استاندارد API 560 در …

دیدگاهتان را بنویسید